Grafische inkoop
In de ruimste zin van het woord
Inkopen is een vak. Zonder grondige kennis van dit vak doet een organisatie zichzelf tekort. Dat geldt óók voor grafische inkoop. Voor reclamebureaus, marketeers, algemeen inkopers, (semi-)overheden en zelfstandigen geldt; onze kennis is uw voordeel!
Ga het gesprek aan
Voor ons begint de inkoop van een productie bij het stellen van vragen. Natuurlijk toegespitst op de klant; we hebben met een reclamebureau een ander gesprek dan met een fondsenwerver. Maar voor elke doelgroep biedt Incido een toegevoegde waarde. Soms groot, soms wat kleiner. Maar altijd! In ons gesprek wordt vanzelf helder op welk niveau wij opereren en wat we kunnen betekenen. Ga dat gesprek eens aan; laat u verrassen door onze marktkennis en inkoopervaring!
Marktconform
Onze passie is om u (of in geval van bijvoorbeeld een reclamebureau: uw klant) een goede aankoop te laten doen. De kwaliteit moet voldoen aan de gestelde eisen, de planning gehaald, de tarieven open en eerlijk, etc..
Om onszelf te controleren en onszelf te blijven prikkelen én overtuigen dat wij “het goed doen”, ontwikkelde Incido een methodiek om voor een specifieke productie het zogenaamde “marktconforme tarief (m.c.-tarief)” te bepalen: de prijs waarvoor een productie of dienst redelijkerwijs en onder de gestelde voorwaarden, ingekocht kan worden.
Het is onze uitdaging én persoonlijke doelstelling om ons voorstel niet uit te laten komen boven dat m.c.-tarief. En vaak lukt dat. Vervolgens is het aan ons om ervoor te zorgen dat onze inkoop dermate efficiënt en effectief is dat er sprake is van een marge waarvoor onze schoorsteen rookt. Uiteraard helpt ons enorme inkoopvolume daarbij.
Let wel: dit betekent dus dat zaken als advisering, het meedenken, het plannen, de orderbegeleiding, de kwaliteitscontrole, etc. niet separaat worden doorberekend! In vergelijking met uw eigen inkoop in de markt, krijgt u dat er dus “gratis” bij…
Tekorten en... prijzen door het dak De [...]
Uw huisstijl in cacao Een huisstijl mag [...]
Juni 2021: verdere verhogingen van levertijden en kostprijzen [...]
Kabelhoezen: beschermen kabels en slangen Tussen een vrachtwagencabine [...]
Boek "Grip op je cyclus" Onze klant Wooman [...]
Nooteboom jaarkalender 2021: de 20e alweer! Inmiddels is [...]
Advisering op basis van uw wensen Ook als [...]
Kunnen jullie afstandsbedieningen bedrukken? Producten kunnen niet altijd [...]
Standaard producten Met regelmaat worden wij benaderd door [...]
Nooteboom Trailers: GIANTS on the road Met regelmaat [...]
Welkomstmapje GGD voor nieuwe medewerkers Met dit welkomstmapje [...]
Biofolie - biologisch afbreekbaar? De term biofolie duidt [...]
"Geen personeelsfeest"? Of "een feestje voor het personeel"... [...]
Boek "Een neus voor God" Onlangs verscheen het [...]
Genoeg: precies wat je (nú) nodig hebt! Vlak [...]
Verlies van grafische kennis In het magazine Printmatters [...]
Corona beSCHERMing in de winkel We schrijven Maart [...]
Vanaf heden: STM in de kiosk Vanaf heden [...]
Grondwerk: gemáákt voor professionals Het magazine Grondwerk is [...]
Een foudraal voor uw producten Oerdegelijk. En geheel [...]
Kwartetspel strategisch beleidsplan Biezonderwijs Voor Biezonderwijs had onze [...]
Speciale ringband voor offertes Om extra op te [...]